MucizeBekleyenAnne Miray5 vulva nedir bilmiyorum ama bende basur mu diyorlar ne arka tarafa yakın sağ solda içinde şişme oluyor çok zor 😔
Busratm Miray5 Mantar ya da alerjik bir durum olabilir. Ben de o durum gebelik öncesi tüy dökücü kullanınca olurdu. Bazen de ilişki de bebe yağından dolayı oluyor. Çok kaşıyıp tahriş ettiyseniz ya da yeni ağda vs yaptıysanız olabilir.
Twinksmom Miray5 Mantar canım %80 ama benimde gebelikle beraber vajinamda alt kısımda şişlik oluşt yanma kaşımtı yok bu sebeple normalmiş
Beray99 Miray5 muhtemelen mantar enfeksiyonunuz var bende aynı durumu çekiyorum 1 gün sonra kendi kendine geçiyor ve genelde ilişkiden sonra daha çok olur
ZeynepBetul Şişme oluyor bende arada Ama sadece sol tarafta Sabahları uyanınca özelikle oluyor Ayaklarımın altına yastık koyup yatınca geçiyor Bide ayakta uzun durursam oluyor galiba 🤔 daha tam çözemedim