Patiiiiinnnn Canlar merhaba temmuz 6 da 32. Haftaya giriyoruz çalışabilir raporu almayı düşünüyorum fakat bu korona döneminde doktor verirmi bilmiyorum iş yeri kabul edermi onuda bilmiyorum 🤷♀️ şehir dışındayım bu yüzden arada kaldım
Ruveyda_ Patiiiiinnnn doktor verir iş yerin kabul etmek zorunda. Yani kimseyi bağlamaz canım kararını sen ver
Betim Patiiiiinnnn 31 Artı 7 oluyorum cumartesi doktora sordum 31 Artı 7 ,32 Artı 0 demek cumartesi vereyim raporu dedi ben de çalışır raporu alıcam
Betim Patiiiiinnnn hatta dedim ki pazartesi geleyim 32 artı2 de dedim gününde almanı öneririm dedi cumartesi gidicem yani ben 💙
Kubra-06 32.haftada çalışabilir raporu aldıktan ne kadar Soner çalışamaz raporu alabiliyoruz bide bu geç rapor başlatma doğum sonrasına ekleniyor mu?
Gunay-2 Kubra-06 hafta çalışamaz raporu alınıyor . Aradaki 5 hafta süre doğum sonrası iznine ekleniyor .