Alya123annesi 32 gün önce spinal sezeryan oldum bende anı bir doğum oldu. Öncesinde etrafındaki kişiler doğumda başını çok oynatma,yürümeye ilk kalktığında karşıya bak, nescafe iç, çikolata ye falan dediler. Hepsini aldım yanıma gittim. Dogumhanede bebegimi görmek için devamlı başımı oynattim sabit tutmadım, ilk yürüyüşte yere baktim normal.yurur gibi hareket ettim ne nescafe ne çikolata tüketmedim Allah’a şükür bir sıkıntı yaşamadım başım falan asla ağrımadı. Ilk yürüyüş zor dediler asla zorlanmadım sadece yatağa oturup kalkarken sıkıntı çekiyordum. Ha bu arada sonda uyusulmadan takıldı saniyelik bi acısı oldu alışkin olmadığımız için sonrası tuhaf geliyor biraz. Çıkarırken asla hissetmedim. Bebeğimle kendim ilgilendim 2.gün. 3. Gün de ev supurdum 😁 diyeceğim o ki biraz psikolojikmen herşey ya insan iyi düşünürse herşey güzel.oluyor korkup kendini sıkma rahat ol. Herşey güzel.olacak merak etme, hayırlı doğumlar💕