Alahafzan aynen canım bende günde 2 yumurta kaşar 2 ceviz 2 bardak süt bir bardağı gece yatarken 1 muz yarısını gece yatarken keçiboynuzu pekmezi özü 1 yemek kaşığı öğünlerimde kıyma kavurdum bol salata ile aralarda çerez yoğurt yedim şükür toparladı Ramazan ayında oruç tutmadım ama iştahım yoktu 2 öğün yiyordum birde süt ürünlerini azaltmıştım zayıflamasını ona bağlıyorum ama şükür toparladık birde şeker yüklememde sınırda çıktı iyice sağlıklı beslenmeye döndü hayatım ama arada tatlı çikolata aşırı canım istiyor yemiyorum tutuyorum kendimi 😔