2 saatte bir oynaması gerekiyor 31den sonra canım 3 gün önceki doktorumun demesini aktarim sana 12 saatte 10 kere oynamalı 10un altına düşmemeli 9 bile olsa gel bebekler 1,5 2 saat uyuyup uyanıp tekrar uyur 2 saatte 1 oynamalı eğer oynamazsada ağzına tatlı bişey at ve aç olma uzan yarım saat bekle yinemi oynamadı karnını hafif salla uyansın beslensin yinemi oynamadı 4 5 saat geçtiyse direk hastaneye gel dedi bebekler 2 3 saatte bir acıkırmış o yüzden ara öğünlerinede dikkat et canım