emineserkan2020 Kızlar 30 haftalığız ama sıcaklardan mıdır bilmiyorum çocuk için zorla yiyorum bu aralar hiç iştahım yok canım hiç bişey istemiyor sürekli halsizlik hali🙄😏çözüm ne yapıyorsunuz
Esfdnc emineserkan2020 bende de halsizlik var bende 31. Haftadayım sanki koşmuş gelmişim gibi saat 11 dedin mi yatıyorum ama gece boyunca tabi uyanıyorum rahat edemiyorum tuvalete falan kalkıyorum aksine benim iştah da çok açık doktorumuz şeker tuz karbonhidrat yeme dedi ya ondandır 😅😂😂
Yasmiiinn emineserkan2020 ayy canım benim aynı durum bendede var 31 haftalığım 30 haftamdan beridir zorla yiyorum bebek için kilo alsın diye bi sabah kahvaltımı güzelce yapıyorum keyifle yiyorum geri kalanı zorla yiyorum hiç yemek istemiyorum bi iştahsızlık geldi bir kaç gün önce kan değerlerime baktırdım gayette iyiydi bir sıkıntı yok yani geceleride sıcaktan uyuyamıyorum zaten🤦♀️