derinozkaya nenelerimizin yediği domates, et, üzüm organik sağlıklıymış. Şimdi bizim ne yediğimiz belli değil. İlaçsız tarım ürünü yok. Hakeza eskiki domatesin besin değeriyle, şimdiki domatesin besin değeri aynı değil. Kimya Müh ve global bir ilaç firmasında çalışıyorum. İlaç firmaları dünyada en sıkı denetlenen sektörlerin belki de en başında gelir. O yüzden ilaç ve takviyelerde büyük ve onaylı firmalar aldatmaca yapamazlar. Yaptıkları an ilaç ruhsatları geri alınır. Kendimde bınu bildiğimden gönül rahatlığıyla takviye ve vitaminleri kullanıyorum. Bence ihtiyacı olan herkeste kullanmalı.