imren91 Kızlar kaç arkadaşım şeftali yeme, tüylü olur çocuk diyorlar. Ama ben çok seviyorum . Yiyip de sıkıntı oldu mu?
Gizemito imren91 Ayy lütfen yapmayın ya yok öyle bir şey olması mümkün mü sizce? Her gün yiyorum bayılarak hamileyiz diye suçumuz ne onu yeme bunu yeme. Abartı olmadığı sürece her şeyimi de yiyorum içiyorum. Hurafelere inanmayın.
Hatice97 imren91 canım ben oğlumda çok yiyordum şuan kızıma hamileym çok yiyorum bir sorun olacağını sanmıyorum inanma çok böyle şeylere☺️
Cicilibicili imren91 gerçekten ilk defa duydum 🙄 yok çilek de yeme lekeli olur diyolar da e bu hamişlerr ne yesin 😅
Betim imren91 benim teyzem şeftaliye elini süremezdi 😂hiç yemedi ama bebeği o kadar türylüydü ki Hala öyle kıl çıkmayan yeri yok😂 alakası yok yani inanma
Deletedmom95 imren91 bunu bana da bi arkadaşımın annesi demişti. Kendi anneme söyledim. Onu yeme bunu yeme aç kal ozaman demişti 😂😂
fosforlukalem imren91 valla o insanlara kalsa açlıktan öleceğiz 😂😂 ona dokunma, bunu kaşıma, şunu yeme içme… 😅