Rabiast 😔 doğum sonrası kaburga ağrısı Yaşayanlar oldu mu ? Eğilip kalkarken sağa sola dönerken canım acıyor batıyor doğum yapalı 4 gün oldu
hunilimom Rabiast normal doğum mu yaptın canım eğer öyleyse ikinmaktan felan oluyor haliyle bebek çıkınca vücut eski haline donmeye çalışıyor ılık bi duş al canım sıcak tut esin felan masaj yapsın iyi geliyor 🌸
samantha Rabiast kırılma varsa doktora gidip Çelik korse kullanmanız gerek.ihmal etmeyin mutlaka doktora gidin.Akciğerler risk altında olabilir.
qamseee Rabiast dogumda karnindan bastirdilar galiba. Benimde basima geldi ve toparlanmam 1 ayi bulmuştu. Cok fena bir ağrıdır😔 cok gecmis olsun💜