Kızlar sonunda ben de doğurdum diyebildim. 😃Dünyanın en güzel duygusunu ben de tattım çok şükür 🙏. Gelelim hamilelik macerama başından beri cok rahat bir hamilelik geçirdim hep kendi işimi kendim gördüm düşük rıskim de olmadığı ıcn hep hareket halindeyim ama son zamanlar cok agırlastım ama temizlik yapmaya yine devam durur muyum hiç😃tabı doktorum 37. Haftadan sonra bol yürüyüş squat hareketleri önerdi bunları yaptım mı tabiki de hayır 🤣iki squat yapınca bacaklarım kesıluyırdı tabı hareket yapmadın normal dogum ypamzsın diyenler de oldu onlara kulak asmadım çünkü benim Rabbım vardı ona sığındım 🙏inanıyordum çünkü inanmak başarmanın yarısıdır. 37.Haftadan sonra her hafta kontrole cgırıyrdu doktorum bzmkının gelmeye niyeti yoktu 40.haftads acılman olursa suni sancı verırım olmzsa sezeryana alırım demıstı Bn en basından beri normal dogum istiyordum ayrıca catım da dardı korkularım yok degıldı ya bebegıme bsey olursa dye kendimi yiyip btrmıstım ama sandığım gbı olmadı 😃4 Haziran son kontrole gtmıstık o gun hastahanede kasıklarıma agrı grdı yuruyemıyrdm ama degsık bir agrıydı ihtimal vermedim nyse sonra gctı. 5 Haziran Sabaha karsı 4te nişanım geldi bgun dedim Miniğim gelecek saat 6ya kdr saat tuttum sonra esımı kaldırdım cok hafif belime agrı grıyrfu ama duzenlıydı hemen annemi de alıp hastahanenun yolunu tuttuk Bn güle oynaya gttım sanki sancım yokms gbı 😃hemen doktorum muayene etti 3-4cm acıklıgın var cok iyi dedı hemen yatsım yapıldı suni sancıyı taktılar Bnde tık yok ama zaman gctıkce dozu artırdılar acıklıgım 5 cm olmstı ebe annem ve eşimin de yanına gekeblcgını soyledı havalara uctum ilk eşim grdı belime masaj yptı hep Allah razı olsun ondan sonra ınlemelerıme dayanamayıp dsarı cktı annem gldı anneme artık dayanamıyorum kurtar demısım catala aldılar beni suyumu patlattı ebe acılma fzlalssın dye ama bebek kanala ınmemıstı tekrar sancı odasına gctım yarım saat olmadan ebe hadı dogum baslıyor dedı doktorum geldi hersey hazırdı dogru ıkınamamaktan korkuyordum ama Bn bile inanamadım kendime hep Sümmes Sebile Yesserah duasını okudum 🙏3 ıkınmada bebegım kaydı gttı hemen kucagıma verdiler ınanamıyrdum anne olmstum mucize gbı brseydı şükürler olsun Rabbıme 🙏braz dikişlerım oldu ama hissetmedim ıgne vrmstu doktorum siz siz olun eger imkanınız varsa normal dogum yapmaktan korkmayın hemen ayaklnmstım htta eve gldıgımın ikinci gunu temizlik yaptım 😃🙈Miniğim 05.06.2020 15.56da 50 cm 3130 gram dogdu smdı 13 günlük olduk yavas yavas büyüyoruz 👶😍 Rabbım isteyen herkese nasip etsin İnsallah 🙏 biz artik Happykidsli olduk Sorularınız varsa seve seve cevaplarım.