Zsnbr Cicilibicili kız ben prilam kullanıyordum çok iyiydim hc sıkıntı yaşamadım 4 gündür bırakmışım yine iyiydim ama Bugün varya ne yesem çıkarıyorm dayanamıyorum artk. Sabah hcbsy yemedm saat 3 buçuğa kadar snra kısır yedm ama yemez olsaydım aynı dk çıkardım ondan snra zaten nr yediysem çıktı. Yeniden ilaç mı yazdırım ne yapım🤦🏻♀️
Cicilibicili Zsnbr ya bana zofer vermişti aslında bulantı için cidden 2 saat falan iyi geldi. Yok geçirmiyo ilaç benim bulantıyı. Aynıyız kuzum valla kusmaktan ciğerim soldu. Azıcık yesem de yok durmuyo yaa😭
Deniz77 Zsnbr bende propan kullanıyorum ama hala kuduruyorum 10 haftalık olduk allahın izniyle ama doktorum bulantı kusma saglikli gebelik demişti böle düşünelim için rahatliyo düşündükçe ilaç içme demişti ama dayanamıyorum içmeden her yedigimi kusuyorum
Zsnbr Deniz77 en son Doktor bulantı sağlıklı gebelik Demişti dediğimde resmen sayfada linc yedm 😂😂😂😂 kusmayanlar neler yaptı Bi bilsen 😂 Allah yardımcımız olsn çok zor ya
GE__ Deniz77 bende oyle diyordum içmeyim diyr ama iyice artinca dayanamıyor insan yaa kafasini kaldıramıyor valla
GE__ Mircet Allah saglicakla kucaginiza almayi0 nasip etsin az kalmis cok sukur sizin 😊 darisi basimiza insallah bizde görürüz o günleri
Drn-Brc GE__ doktorumun tavsiyesiyle bu gece prilam içtim şu an iyi gibiyim ama bakalım sabah nasıl kalkacağım inş bir an önce geçer bulantılarımız çok sağlıksız besleniyorum bu yüzden kendimi kötü hissediyorum
GE__ Drn-Brc bende yaa ilk haftalarimda sadece meyve yiyebiliyordum, bulantim azalınca ne guzel her seyden yiyordum simdi en beter halimdeyim, su içsem çıkarıyorum valla
Tatlisannedilekk GE__ annemde benim doğumuma girene kadar hep kusmuş, brnde annemin yolundan ilerliyorum😔 Allah yardımcımız olsun
GE__ Tatlisannedilekk aminnn canimmm benim annemde dört ay kustum diyor ona cektiysem bu ay son olur insallah 😊
GE__ gamzecansel benim kuzenlerimde öyleydi her seylerim onlara benzemis zaten ondan korkuyorum bende valla :(