Ben şahsen yaptrmayı düşünmüyorum 9.haftamdayım. 2 kardeşimin çocuğuna 1 kuzenimin çocuğuna ve 1 akrabamın çocuğuna olmak üzere 4 farklı kişiye bu testlerde çocuk engelli denildi. 2 si su aldırdı daha detaylı muayene için. Piskolojik olarak hepsi çok üzüntü yaşadı bunalıma girdiler hepsinin tüm aşamalarda yanındaydım ve bu 4 çocukta sapasağlam doğdu. Yani öyle bi risk olsa bile ihtimal olarak söylüyolar sadece piskoloji bozuyolar hiçbi tedavi yöntemi uygulanmıyo. Hadi birinde ihtimal vardı tamamda 3 farklı hastane ve 4 farklı doktor her birine engelli derse ben neden kendimi durduk yere strese sokayımki?