Dilek89 Selam tatlı annelerimiz. Yine ben ve yine kilo sorunsalı. 36 haftslıgiz ve 2 bucuk kiloyuz. Plasentamz cok uzunmus. Zor besleniyorms. Ama belki de bu iyi bir sey dogumun kolay olur diyor doktorum. Fakat ben hangi besinler kilo aldrr ogluma onu düşünüyorum 🤔.. benimle ayni durumda olan var mi ?? Vee bu hafta çatı kontrolu yspti alttan bakti. Okadar stres yapmistim ki 🤓… derin nefes ve bitti çok şükür 🙏… temmuz 13 gosteriyor. Bizimkisi erken gelebilirmiş. Oyüzden biraz ele avuca gelsin istiyorum. Yardmcı olur musunuz 😊👌
Ltbumt Dilek89 muz , badem , ceviz , bal , kaymak ve süt oldukça işe yarıyor ama tabi genetik olarak bazı çocuklar ne yersen ye minyon oluyor sağlıklı olsunlar da 🙏🏻🙏🏻
musti28 Dilek89 36 da 3 kilo 290 gr dı şuan 3 kilo 750 olmuş 37+5 de fazla kilo almasın diye uğraşıyorum bende sağlıkla alırız inşallah kucağımıza kilo alsın istiyorsan kaşar ve muz öneririm özellikle sabah kahvaltısında bol kaşarın üzerine bir yumurta kır ye 😘
Dilek89 Ltbumt merhaba tatlm çok saol 😊🙏.. muz kabızlıktan dolayı yiyemiyorm. Ceviz süt badem tüketiyorm. Acaba miktar olarak mi az yiyorm 🤔.. birde plasenta fazla uzun. Beslenmeyi zorlaştırıyor. Bir arkadaş da nesquik ve kaşar demisti. 1 aydr onlari da ekledim listeme. Son haftalar önemliymiş çünkü 🙃
Ayparemmm musti28 bende böyle yapıyordum ama bilmeden. 😆Kaşarı eritip yumurta kırıp yiyordum şuan 37 haftalığız 3350 gramız
Dilek89 Cerenssn merhaba tabi ki. Öncd ultrosondan nakti sonra çatıya aldı. Bebegin kafasına kadar alttan baktı. Ben çok stres yapmistm. Ama eli cok hafifti 🙏. Derin nefes al dedi brni konustrrkn bitmisti bile. Hic korkmayın 😊
musti28 Cerenssn kendini kasma cnm öyle anlattıkları gibi zor değil elini kolunu sokmuyor 😂 iki parmağı ile bakıyor jel kullandığı için ağrımıyor öyle beş saniye falan sürüyor ben kaç haftadır baktırıyorum ve hassas bir tenim var ona karşı kolay yani
tugce67-67 Cerenssn canım bende 36+2 de oldum ,hiç korkma inan hiç acımıyor .ilişkiye girmekten çok bi farkı yok bence .yeterki kendini kasma çok kısa max5-10 saniye falan zaten
Sblomr Dilek89 erkek doktormuydu acaba bide ben onun stresine girdim nasıl açacağım diye benimkine de 2 hafta sonra bakacak🤭🤦♀️
musti28 __meczup__ sancın yoksa 37 de başlıyor cnm alttan muayene ama sancın çıkarsa 34 de bile bakabiliyor
Dilek89 __meczup__ 36+3 deyiz biz. Benim kasılmalarım oldugu icin belkide bilmiyorm. Alttan bakmk daha saglikli olur dedi. Garantilemk istedi. Ve düşündügumzfrn yakin olabilir dedi 🙏
Aynurdogru Dilek89 36+6 2,800 kilo dedi doktor bugun temuz 10 gösteriyor ama nezmn gelir bilmem sadece ikigündür ara ara bel agrilarim oluyor
Dilek89 Aynurdogru merhaba tatlim. Bende 10 temmuzluyum 😊.. bizimde 13 temmuz gösteriyor. Benimde kasılmalarm cok yoğunlasti 2 gundr. Oyüzden doktor erken gelebilir hazrlikli ol dedi ve squat yapmami önerdi 🙏
MerveK1r Dilek89 benimde 14 temmuz diyor canım en son gittiğimde 2500 gramdı benim bebişimde doktor normal dedi
Dilek89 MerveK1r aaa çok iyi ozaman. benimki de dogumun kolay olur takilma dedi. Portakal ve bol balık yememi söyledi 😊
Dilek89 MerveK1r MerveK1r en son nezamn gitmistiniz. Ben bugun gittim. Yalnz şöyle bir durum da var. Nts istemisti kendi doktorum. Oyüzden kolan hastanesine gittik. Ordaki doktor 2 750 olcmustu. Bugun brnim doktorum 2 bucuk ölçtü. 🤷.. bende bilemedim. Ye ye ye nereye kadar birde sıcaklar menopozlu kadnlar gibiyim 😁
MerveK1r Dilek89 benim doktorum da hurma ye dedi canım günde 7 tane. squat yap dedi yuru merdiven in çık kolay olur dpgumun dedi
Ltbumt Dilek89 belki miktar olarak az olabilir … haklısın muz kabız yapıyor maalesef 😏😏 nesquık de çok katkı olduğu için şahsen ben sıcak bakmıyorum tüketmiyorum … giyebiliyorsan doktorum bana kahvaltıda 2 adet haşlanmış yumurta ve avakado önerdi bir de az az ama sık beslenmek çocuğa sürekli besin alışı sağlıyor demişti istersen bit de bunlaro ekle canım
Dilek89 MerveK1r MerveK1r hurmaya başladnz mi ? Ben haftaya başlıycam. Zaten yoga yapıyordum. Merdiveni de söyledi evet. Squatta bu gece başlıyorm artık. Bi 10 taneyle başlarmm. 🙈