Aaysenur Emzik biberon markaları onerir misinz ve nasil bir set alinkali biberon falan emzik olarakda damakli damaksiz
Twinksmom Aaysenur Madela biberon olabilir emzik oioi alıcam tomme tippee aldım 4 tane bir de bibs alıcam
Mrv3dmr Aaysenur Biberon philips avent cam 120 ml aldım. Çok çok zorda kalmazsam kullanmayı düşünmüyorum. Emzik olarak philips avent air ve bibs aldım. Diğer markalarım emziklerini de alacağım ne olur olmaz birini tutmazsa diğerini deneyeceğim🙈
Sedoss2361 Ben biberonu avent Philips aldım emziğde avent Philips soft aldım meme ucuna benzediğin için bebekler kolaylıkla alıyormuş deneyeceğim bakalım baya da tavsiye edildi ☺️
Deletedmom424 Aaysenur canım 2 Li emziklerden 1 tane al yeterli. Zaten 3. Ay değiştiriyorsun. Her çocuk emzik ayırmıyor
a_gzde Zeyyno_ yok canım ilk bebeğim. Tavsiye üzerine aldım. Netten çok araştırdım yorumlara falan baktım. Çoğunluk bu markayı kullanıyor ve memnuniyet fazla 😊
Aygul01 Aaysenur biberon için phillips avent tavsiye ederim yenidoğan seti var. Emzik olarakta bibs emziği kesinlikle