35 haftalıkken erken doğum yapma ihtimalim yüksekti sürekli yatarak geçirdim en son muayneye gittiğimde doktor hemen doğuma girmem gerektiğini söyledi suyum azalmıştı ben pek istemiyordum normal doğum istediğim için suni sancı vereceklerini söylediler sabah 9:00 da vermeye başladılar akşam 6 :00 da doğuma aldılar 10 dakika sonra güzel kızıma kavuştum suni sancı çok korkutulduğu bir şey değil tabi epidüral olursanız bence daha iyi ben öyle oldum Çok fazla hissetmedim