Bir an önce zübeydeden yakanı kurtar canım kasap oradakiler suratsız gudubet hepsi.35 haftaya kadar bende oraya gittim 35 haftamdaki nst için randevumu şehir hastanesine aldım gittim nstye girdim muayenemi olsun misler gibi 2 hafta sonra tekrar gel dediler 29haziranda randevum var yine gideceğim doğumumda orda olucak inşallah çokta güzel bi hastane bana zübeydeden sonra özel hastane gibi geldi 😂😂😂