yumurtlamadan sonra gebelik testini ne zaman yapmalıyım kızlar ??
mugecelikkol ben 11. Günde silik çizgi gördüm canım 😊
mugecelikkol yumurtlamadan 17. gün diye biliyorum.
Ovulasyonla piki gördüm 3 gün değerlendirdim 12 gun saydım test slik çıktı
teşekkür ederim kızlar ☺️