@Gkhneminesn bende 38.haftada ayak ve kol kisaligi var dediler suan doguma 4 gun kaldi nasip olursa sıkı takibe aldilar ama bana down sendromu degil akandroplazi olarak gonderildi prof bakdi perinagalojiye gidiyorum hicbisey demiyorlar Rabbimin izniyle insallah dogdukdan sonra gorecegiz cok stres yapdim bir haftada uzuntu falan derken normal dogum pozisyonunda olan bebegim suanda transver gelis😔insallah doner stres yapma insallah suanda daha iyiuim yapacak bisey yok gelmisim 38.haftaya boyle biseyle karsilasdim Rabbim buyukdru insallah sende bende cumlesiyle saglikla sihhatle aliriz kucagimiza