Selin17 canım kola, cips bunlar sigaranın yanında çok çok masum kalıyor. Ya sigara içenleri yargılamak değil niyetim. O bir bağımlılık sinirlenseler içiyorlar, sevinseler içiyorlar, doğa yürüyüşüne çıksalar yeşili ağacı görüp keyiflenip içiyorlar … Bahane çok içmek için…Ama sırf kendi bedeniyle besledikleri canlardan daha büyük bahane asla olamaz diye düşünüyorum