Zlhb Darkgod medela ve dr browns öneriliyor ama ben kaşık biberon kullanmayı düşünmeye başladım meme reddi yaşamamak adına ama medela anne memesine en yakın diye biliyorum
AybarsMomy Darkgod bilmiyordum valla bize bitane hediye geldi hiç bakmadım nasıl diye. Gelen önerilere bakayım bende.
Pamuk94 Chicco kullanidk basligi yeni dogan oluyo zaten ham yavas hem anne memesi gbiydi bi arastirin bakin isterseniz İnternetten. Başlığı yamuktur ben kizimi bununla büyüttüm gaz felan yapmadı
Kkaya0153 Şuan ki araştırmalarıma dayanarak Lansinoh diyorum, akıtma gibi sorunlar vs de yaşanmıyormuş 👍🏼
Pelin55 Lansinoh diyorum bende anne göğsüne yakın bir biberon bebek emdikçe mama geliyir diger biberonlar gibi degil akisi
AybarsMomy Darkgod hediye gelende anne göğsü gibi yazıyor wee markaymış ama. Bakayım bende bitane daha alayım
RuzgarsMommy Doğumdan sonra kullancaksan en iyisi kaşık biberon bakarsan e ebbekte var. Anne memesini reddetmiyor da normal biberonlar gibi değil ben aldim gerekirse ilk onu kullanmak gerek.
esrAlp Darkgod aventin biberonu yeni doğan alıp sonradan plastik ucunu ayrıca sayın alabiliyorsun aylar atttıkça
Eddaliko Darkgod kuzum sen bu soruyu happykids uygulamasını indirip ordaki tecrübeli annelere sor istersen onlar daha çok yardımcı olabilirler🌸🙏🏻