hilal_26 Arkadaşlar bebeğim bir türlü gelmek bilmiyor.. eğer 4 gün içinde kendiliğinden gelmez ise bebeğimi suni sanci ile doğurmak zorunda kalacam..🙁 tavsiyede bulunursanız sevinirim🙏🏼
Zeynep_35 hilal_26 ben cok fazla egılıp kalkmıstım ve baslamıstı dogum ama suyum gelıp acılmam ve sancım olmadıgı ıcın yıne sunı sancı almıstım ama korkmayın lutfen surec bı sekılde olerlıyo ve epıduralle rahatlıyosunuz