Momnurse canım 28. Haftada 25mm di sonra 20 mm ye düştü dr hemen akciğer geliştirici iğne ve düşük önleyici iğne yaptı 30.haftada sıfırlandı dr her an gelebilir dedi zaten başını hissediyordum wc banyo dr kontrolü dışında hiç ayağa kalkmadim rahimdeki yükü ne kadar azaltabilirsen süre o kadar uzuyor sürekli yattım yatarak yemek yedim kimildadigim an sancılarım başlıyordu 36+5 i gördüm suyum azalmasa ne zamana kadar dayanırdım bilmiyorum ama dr m bu şekilde olup 40 i görüp doğumu bizim.baslattigimizda oldu demişti. Sana tavsiyem yatman