İyi akşamlar annişler 23+4 günlük hamileyim.Az önce lavaboya gittiğimde kurulamak için silerken peçeteye biraz kan geldi rengi kıpkırmızıydı çok panikledim hemen doktoru aradım takip et kanamayı yine olursa hemen gel dedi.Şu an kan yok ama çok korkuyorum erken doğum falan olmaz demi yada neyden olmuş olabilir kan gelmesi