Merhaba anneler, ben 35 haftalik gebeyim şuana kadar hiç bi sıkıntı yoktu kontrollerde dün hastaneye gittiğimde bebeğin yumurtalıklarinda kist var dendi. Dogumdan 1 2 hafta sonra cerrahi operasyon gereke bilir dedi doktor.
Aranızda hiç boyle bı durumla karşılaşan oldumu ilk gebeliğim ve çok korkuyorum ..