Deleted5544 burda hep dua isteyenleri görüp dua ederdim, inşallah sıra bize geldi. sağ salim kavusmamız için dua bekliyorum anneler ☺️
Miranmiray Deleted5544 Rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah ne güzel senin bir doğum tarihin var ama benimkinin ne zaman geleceği belli bile değil 39,4 ama gelen giden yok sende bizim için dua et inşallah kendi sancıları la doğururum
Mhtpctn Deleted5544 hayırlısıyla bebegıne sağ salım kavus ınsallah 🤲 hayırlı olsun sımdıden rabbım bızlerede o ana gelmeyı nasıp etsın
momsss1 Deleted5544 ay hikayeni merakla bekliyorum 1 ay sonra aynı hastanede bende olacağım kısmetse 2. Sezaryenimi heyecan dorukta 😍
Deleted5544 Miranmiray yaa valla en bastan beri sezeryan istememe rağmen normali bekledim ama ne kanala indi ne de baska bir belirtim var mecbur sezeryana döndük bizde. yarın 40+0 olucaz insallah. tüm bebek isteyen ve sağlıkla kavusmak isteyenlere dua edicem insallah rabbim herkesi bir avazda kurtarsın ☺️
ebrareylul3227 Deleted5544 amin canım inşallah senide doğum hikayeni sabırsızlıkla bekliyorum bende 10 gün sonra sezeryan yapicam bilgilerine ihtiyaçim var tüm gerçekleriyke
Deleted5544 momsss1 insallah yarın iyi olursam hemen yazmak istiyorum. hayırlısıyla sizde kucağınıza alın insallah ☺️
Hayraz momsss1 sezeryan olacam bende 3 temmuzda nasıl geçiyor agrilimi oluyor bittikten sonra giyinmek zor mu ilaç veriyorlarmi agrilar icin kac dakika sürüyor ben daha önümüzde ki hafta doktorla ayrıntıları konusacam ilk gebeligim merak ediyorum.. devlet hastanesinde olacam bu arada
Mavi0688 Deleted5544 Allah yardimcin olsun her anı cok keyifli gecsin insallah. Hikayeni bekliyoruz hemen 🌸
Deleted5544 Mavi0688 insallah canım, hemen yazmak istiyorum bende, insallah iyi olurum da yazarım hemen ☺️