37+5 günlüğüm canlar.. bi iki saattir bebek kendini sağa ittiriyor alttan hissediyorum çok hareketlendi canımı acıtıyor hareketleri ilk kez böyle hissediyorum neden olabilir gelme belirtisi var mı bu şekilde birde kilosu 3300 çok mu kilolu herkes normal doğmaz daha çok kilo alır bu gidişle diyor