Elif1613 9 haftalık ikiz bebege hamileyim sürekli lavaboya gdiyorum hele geceleri sabaha kadar gittiğim oluyor normlmi acaba ya
[silindi] Elif1613 Benim 9 haftalik hamileyim geceleri uyanıyorum lavaboya gitmek için uykum her gun kacıyor normal 😊
Emrine Elif1613 normal bir durum çoğu hamilede ama enfeksiyondanda olabilirmiş..bu sakıncalı ..baktırılmalı ..idrar tahlili ver hastanede yada sağlık ocağında .
Nse Elif1613 şu an 38+3 günlük hamileyim pazartesi doğumum var Allah izin verirse inan tuvalet sorunu son aylarda daha çok oluyor keşke başlarda ki gibi olsaydı diye dua ediyorsun ben tuvaletten cikiyorum elimi yıkıyorum tekrar giriyorum 🤣
naz0145 Elif1613 ilk zamanlar benim de öyleydi gece 4-5 kere kalkardım ki hiç gece uykumdan uyanıp lavaboya giden biri değildim 😂
Emrine Elif1613 bende yaptım temiz çıktı ..su iç bolca dedi ..iyide su içtikçe daha beter çıkıyor insan lavaboya …18 deyim ben …baştan beri böyle ..tahlillerim hep temiz şükür ..yoruluyorm artık kalkmaktan gece