Arkadaşlar merhaba ben 25 haftalık gebeyim.Bugün şeker yüklemesi yaptırdım değerim 114 çıktı şeker yok ama kansızlık var biraz demir ilacını yükseltti.Eve geldikten sonra içimden ateş çıkıyor gibi oldu kalp atışım hızlandı bu durumla karşılaşan var mı ?