Eliftmzkrkmz Elika99 yani yola girmesi gerekiyo yoksa çok bastırıyolarmış yukardan insin diye doğum esnasında yine bile inmezse son anda szeryana dönüyomuş
Hayraz Elika99 36 haftadayım benim de daha inmedi 38 girince sezeryan olacam zaten ama inermi yinede bilmem.. Bende bekliyim burda