Damla61 Mom653 bu arada 2 sene kadar olmadi. Ovulasyon tesi vs vs kullandim. Sonra bir ay hicbise yapmadim akisina biraktim ama beraberlim adetin 15. Gunune denk gelmisti. Oylesine iliskiye girdik. Afedersin hep bebek icin misyoner pozisyon derler ama biz ilk defa cocuk icin degil kendimiz icin tersten iliskiye girdik. Cocuk fikri aklimda hic yoktu hemen de ayaga kalktim. Allahin isi iste beklemedigim an hamile kalmisim. Hep oyle derlerdi de inanmazdim. Goreceksin sen de bu fikri kafandan atinca hamile kalcaksin..
MeryemS Hastanede annenin kilosu söylenmiyor değil mi? 😃Bir yere yazılmıyor. Ayy inşallah yoktur öyle kilolu olmak hamilelikte gerçekten zor bende öyleyim 😔😔
Duyguderyaa Mhtpctn 18. Haftamızdayız sadece tek üzüldüğüm zayıf hamileler gibi erkenden cıkan bir karnım yok😝
insan_insan 114 ile hamile kaldım 10+5 haftalık olduk 113 kilo ile devam ediyorum. 2 sene önce Evlendiğimde 82 kg idim aşırı kilo aldım o süreçte 1,5 yıl olmayan bebek en kilolu zamanda oldu nasip işte 🙈
Htc_bgm Damla61 bende suan 21+6dayim ama hissetmiyorum kilodan diyorlar suan 103 kiloyum heralde oyuzden detayliya girdinizmi peki
Damla61 Htc_bgm girdim makineleri son teknoloji olan bir yerde. Her ayrinti gorundu saglikli uzun boylu yawrum. Kilom war ama ben 1.82 boyundayim esim 1.96 🤯😁
cankiz1010 Doğumda alt göbeğiniz var mıydı? Benim var ve ben çok korkuyorum doğuma sayılı günler kaldı