Doğmamış bebeğin gizli yaşamı diye bir kitap okudum orda bebeğin anne sigara içmeyi düşündüğü an bile strese girdiği tarzında cümleler yazıyordu. Yanlış anlaşılmasın kimseyi yargılamıyorum ben okuyunca çok etkilendim o yüzden yazdım. Bir de ben de hamile olduğum güne kadar günde 1 paket içiyodum. Öğrendiğim gün bıraktım şükür. Canım istediğinde hep bebeği aklıma getiriyorum. Dumandan etkileneceğini, üzülüleceğini. Belki tavsiye olur bu düşünce tarzı diye yazmak istedim.