Ben de 11+0 ım canım. Daha hiç kilo almadım hatta 2 kilo da verdim. 54.5 ile hamile kalmıştım şu anda 52.7 yim. benim boyum kısa 159. Doktorum da toplamda 10 kilo ile bitirmemi söyledi tüm hamileliği. Kilo almaman çok iyi dedi. Seninkisi neden öyle dedi ki anlamadım ben. Bebek zaten besleniyor çünkü sendeki besinlerle. Kilo almak zaten ya yağ depolamakla olur ya da kas kütleni artırırsın. E biz bu dönem kas yapmak için fitness falan da yapmadığımıza göre bizim için kilo almak demek zaten yağ depolamak demek. O da sağlıksız.