Cigdemanne_01 Kızlaar pazartesi günü 40+2 de bebeğim gelmediği için kendi sancısıyla suni sancıyla doğumum başlatılıcak. Suni sancının çok ağır olduğunu biliyorum ama kendimi de fazla korkutmak istemiyorum. Dua edin bana nolur inşallah dayanabilirim
Gamzedngdn Cigdemanne_01 39+2 deyim bu hafta olmazsa bende aynı yolun yolcusuyum Allah yardım etsin kuzum sağlıkla kucaklayalım 🥰