Bizim minik de öyle ,, 38 haftalık olduk , suyum da azalmış 2.900 🙄 ya doktor iyi normal dedi ama cidden çok küçük . Bu hafta da bitince diğer hafta sezeryana alacak zaten , hadi 3 kilo doğsun. 🙄
kaşar felan yalan yaa, yani almayan almıyor , emin olun almıyor , kaç kilo kaşar kaçar kilo süt muz yedim içtim , kaju yedim. Bana mıısn demedi .. biraz da bebekle alakalı besinlerden çok.