Gamseee Kızlar bende kürtaj sonrası kullandım Kasım ayı gibi sanki faydasını görmedim diye bıraktım kaşıklı olanını almıştım sımdı kontrole gittiğim de Polikistik over dedi doktor acaba alsam mı tekrar diye düşündüm suan yazışmaları görünce ne dersiniz ?
Nesityyy Gamseee valla canım bende yeni kullanmaya başladım bol su içiyorum ama yürüyüş pek yapamıyorum.. Bence dene denemekten hiç bisey kaybetmezsin 😊
Nesityyy Drumeli canım yürüyüş yaptın mı… Bende başladım kullanmaya ama fazla yürüyüş yapamıyorum.. şu içmeye gayret gösteriyorum 2.5 litre içiyorum ama yürüyüş canımı sıkıyor… 😊
Cupkek Nesityyy canım nasıl gidiyor başladın mı ben hala başlayamadım ve adet olmadım onu bekliyorum ☹️ Acaba başlasam mı ya
Nesityyy Cupkek kuzum ben başladım… Iyi gidio şimdilik.. Geçen gün doktora gittim bana dedi ki sol tarafımda yumurtam 12 mm büyümüş.. sordu hatta ilaç kullaniyomusun diye yok dedim kullanmıyorum oda sasirdi😁😁😁İlk kez ilaç kullanmadan yumurtam büyümüş 😊😊😊mucizeye bak valla ama kullanmaya devam macunu yumurtlama görene kadar 😊eğer eminsen ki hamile değilsin başla macuna..😊
Cupkek Nesityyy yaaaaa süper haber inşallah beklenen haberi alırsın bu ay 🤭 sabah başlıyorum fena gaza geldim 😂😂😂 değilim heralde ya idrar gebelik testi yapıyorum çıkmıyor 🤷♀️ Gerçi bir hafta önce yaptım
Alv Cupkek canim ben kullandım kaşıkta olanını aldım. 100 tl . 4 aydır kullanıyorum. Yumurtalarımı geliştirdi. Büyüttü catlatt. Ama gebelik olmadi daha. Bide benim AMH değerim düşük belki ondandır bilmiyorum
Cupkek Alv çok güzel fiyata almışsın canım ben bir kavonozu 75₺ aldım 25günlük inşallah nasip olur hamilelik sana da bana isteyen herkese
Alv Cupkek genesindir inşallah canım başlama. Gebe olmadığından emin ol sonra başla. Neden yumurtlamayı görene kadar kullanın sonra bırakın diyorlar demekki gebelik olursa olumsuz etkiliyor.
Zirzig Mrblar ben clife kullanarak hamile kaldım polikistik over hastasıydım kistim için kullanmaya basladım ilk önce adetim düzene girdi sonrada hamile kaldım
Cupkek Zirzig merhaba bende pkoyum kaç ay kullandın canım ve adetinle mi başladın çok merak ediyorum 💁🏼♀️
Cupkek Alv başladım bugun ikinci günümdü canım nasip artık ya çok umutluyum inşallah 🙏 hamile değilim idrar testı yaptım ☹️