minikmevaninannesi ben de duzenli hacamat yaptiriyodum iki senedir, macunu da duzensiz de olsa kullaniyodum. 7 ekimde son hacamati yaptirdim, 8 ekim son adetimle birlikte baslayip 14 gun kullandim. Bebegimizi bekliyoruz simdi insallah sagsalim kucagimiza aliriz ☺️ Vesilesi hacamat ve macundan sifasi Allahtan inanmak onemli, ilaclarla bogusmak yerine gayet uygun fiyata tedavi diye dusunuyorum ben