Selin-1919 Merhaba arkadaşlar 2. Gebeliğim 19. Haftadayız ama hareketlerini hiç hissetmiyorum varmı benim gibi olan??
DilanDag Selin-1919 canım birazcık daha sabır et ben 20 haftadan sonra hisettim şuan 25iz çok şükür hala düzensiz ilk gebelikse hissetmek biraz zor oluyor korkma♥️♥️