Selam bayanlar 25+6 hamileyim dün akşam şiddetli bel ağrısı ve bacak ağrısı yaşadım üstüne karnıma baskı hissettim sürekli lavaboya gtme ihtiyacı duydum hastaneye gttim tahlil aldılr ntsye bağladılar ntsde küçük sancılar göründü doktorum geldi muayene etti rahim ağzın kapalı dedi ancak suyun fazlalaşmış dedi tahliller temiz çıktı ama suyum fazlaymış bu durumu yaşayan varmı