Rukiiii Merhabalar herkese ben ikinci kez hastaneye gittim yine kese görünmedi kanama vardı bu sefer gene alttan bakıldı düşüktü değil ama bebek oluşmamış 5 haftadaydik elimiz boş üzüntüyle döndük değerler düşmüş beta