Yeliz1 baktı bı sorun gorunmuyor kalbi atiyo içerde kanama alanı da yok dedi. Bazen yerleşme kanaması oluyo ama bn 2 bebeğimi kaybettim o yüzden kendimi yormuyorum. Kendine negatiflik verme sakın ağlama da Rabbim ne derse o olur . Sen ağladıkça daha da etkilenir bebek pozitif düşün ve dua et herşey Allah’tan bisii olmaz inşallah koekma canım 🤲❤️