emretuba merhaba beş haftalık gebeyim sol tüpe yakın dedi dr aşağı iner korkma diyor ama ben tedirginim 3 ay önce de bebeğimn kalbi durdu aldılar. Bu durumu yaşayan var mı?
Kuzucuk61 emretuba hamileliğimin başında aynı şey bana da söylendi. 1 haftada 3 doktor aynı şeyi söyleyip bir üst doktora yönlendirildik.6. Haftalarda kese daha da büyüdüğü için normalleşiyor zamanla hiç korkmayın.
Kuzucuk61 Benimde sol taraftaydı. Tam ortada olması gerekir demişti doktor. 1 haftada ortalandı şükür şu an 4 aylık 🌸
Bgm_06 Kuzucuk61 eski yorumlarınızı okudum da benim de şuan Kornual şüphesi var. Sağ üstte kalmış kese 😢 kalp atışını bugün duydum ama ortada olması lazım dedi doktor üstte büyürse tehlikeli olur dedi 🙄 sizin doktor bekleyin mi demişti . İnşallah okursunuz mesajımı çok üzgünüm