G19- 9 haftalık hamileyim dokote enfeksiyon için monurol saşe ilacı verdi, kullanan varmı daha önce bu haftalarda
Margaryan G19- Merhaba , ilk 15 haftada 3 kez kullandım, doktor önerisiyle.. Hiç bir sorun yaşamadım.
gamzecansel G19- hangi haftalar olduğu tam hatırlamıyorum ama ben de 2 kez kullandım. bir sorun ya da yan etki olmadı bende de
Ebrdef G19- bana antibiyotikte vermişti çok yan etki yaptı ikisi hastanelik oldum, bıraktırdı doktor, şimdi sadece bol suyla atmaya calısıyorum enfeksiyonu
5672 G19- ben dokuz aydir enfeksiyin tedaviisi goruyurum defalarca verdi bana doktor korkma bebege zarari yok hatta faydasi var bebek erken dogmaz ve bebege enfeksiyon bulasmaz menenjit yapmaz
CansuDemir G19- 15 haftalıkken kullanmıştım 3 sene önce. İdrar yolu enfeksiyonum vardı. Gece içip hiç wc çıkmadan 7-8 saat içinde kalmalı demişti ilacın tam bağırsaklarda devir yapıp mesaneye gelmesi için. Sonra geçti enfeksiyonum tabi dikkat de ettim.
Kelebek1034 G19- kullandım ama 30′lu haftalardan sonra.Maalesef ishal yaptı 3 gün falan,bi işede yaramadı.Bol su iç daha iyi 👍🏻
Kiwi12 G19- 13haftada kullandım bende ama doktor neden daha önceden yazmamisim diye bana soruyordu😁 gece yatmadan önce tuvaletimi yapıp içmiştim sabaha kadra gitmedim tuvalete ne kadar içerde kalırsa o kadar iyi demişti doktor beni bı 5gun ishal etmisti sadece bu herkrzde olmuyormuş tabi