Melisguneer Cemrenur böyle giderse doğumda öğrenecez galiba😂 tatlım sadece bir kere kıza benzetti doktorum bida yok bende çok kız hissediyorum bakalım sağlıklı olsun 🥰🥰🙏🏻
Cemrenur ftmaszerdgu nub teorisine göre erkek görünüyor ama bu teorinin de tutma orani yüzde yüz değil 😁♥️
Betuell Cemrenur bende gittiğimde 12 haftalık olacak bakalım ne kısmet belirtileriniz neydi mesela erkek bebeğe
Sevcandumaan [url=https://hizliresim.com/Vjane0][img]https://i.hizliresim.com/Vjane0.jpg[/img][/url] Rica etsem bakar mısınız?
Cemrenur Betuell belirti değil de aidin salihin bi kitabı var yitik şifa diye orada erkek bebege hamile olanlar tutununca sağ elle tutunur yürümeye sağ ayaktan başlar falan yazıyordu kizda da tam tersiymiş onu okuduktan sonra hislerimde emin olmustim🙈🙈😍
Betull43 Cemrenur canım senin 12 haftada belli oldu mı kesin benim de salı günü 12+2 olucak ikili test yapılacak da acaba cinsiyeti de belli olur mu hayırlı olsun bu arada Allah hepimizin yavrusuna sağlık versin
Betuell Betull43 bende aynı ikili test haftaya ikili testde bir değer yazıyormuŞ ordan biliyor bi arkadaşım
Cemrenur Betull43 amin allah razı olsun canım 11. Haftada yüzde seksen erkek demişti 12. Haftada lekelenme sebebiyle doktora gittim tekrar yüzde yüz dedi değişmez bu sefer falan dedi ama ölçümleri 13 haftayla uyumluydu