Kızlar gece 2gibi lavaboya kalktım idrarımı yaptım baya uzun oldu Birde hemsi aktı gitti sabah eşim işe giderken 6da kalktım kahvaltı yaptım yedim içtim güzelce dedim oglumu dinleyeyim baktım tık yok dedim heralde uyuyo uykum kaçtıgından sabah evi sildim temizledim yataga gectim saat 7:30oldu dedim bebekgi dinleyeyim tık yok yine oynamadı ve bu saat olmus sadece bi iki kere hafiften oynadı cok endişeleniyorum yavruma bişy olmamıstır inşallah acana gece bn anlamadım suyummu geldi karnımda küçük duruyo oglum hala oynamadı normalde hareketliydi bugün tık yok biraz daha durayım acile gideyim içim içimi yiyo duanızı eksik etmeyin😞🙏🤲