Kuzu0505 Kan uyuşmazlığı olan arkadaşlar kaçıncı haftanizda iğne oldunuz bi yan etki yaşadınız mı? Not:ben 26.haftamdayim dün kan testi verdim iğne yazdı doktorum bugün iğne oldum
Enre Kuzu0505 2hafta sonra olucam devlette mi oldunuz yoksa özel de mi iğneye ücretli mi aldınız ben ilk gebeliğimde devlet karşıladı hastanede oldum ikinci gebeliğim çevremdekiler ikinci gebelikte parayla alınıyor iğne devlet karşılamıyor dediler ücreti ne kadar biliyor musunuz
Aysenes Kuzu0505 6. Haftamda oldum bi sonra 14. Haftamda oldum cunki kanamalarim vardi bibyan etkisi yok
Sirinanne Bende bekleyeyim burada. Bizde de var uyuşmazlık daha 14.haftadayim. forum da hep sarılık riski yüksek oluyor diye yazılar okudum. Hiç bilginiz var mı?
aysalt Merhabalar.Bende de kan uyuşmazlığı var.4+4 te iğne oldum.Bir de onun üstünden 2 ay geçince tekrar yapılacağı söylendi.Erken mi olmuş oldum bilemiyorum 🤷♀️
Dumannn Bizdede uyusmazlik var ıct testi yaptirdim. Negatif cikti doktorum gerek yok dedi igneye. Dogduktan sonra bebegin kan grubuna bakilip ona gore yapilcakmis oyle bise soylemisti🥰