aysehifa4 mrvky34 o zaman bende şuraya bi nst bırakayım benimde nsteme anlayanlar baksınlar 🥰 merak ediyorum https://hizliresim.com/3W3S3o
Busratm mrvky34 aysehifa4 Nst ler iniz gayet iyi sancınız yok. Firdevs192 Bu nst leri sanki daha önce de görmüştüm. Sancınız yok. İlk nst ikinci nst ye göre bebek hareketi olarak daha iyi.
Firdevs192 Busratm evet geçen de sormuştum forumda ama içim hiç rahat etmiyor. Çok korkuyorum pazartesi kontrolüm var günler gecmiyo🥺
Busratm TAkilicci Sancınız var ama şiddeti en fazla 60 karda. Bebek çok hareketli olduğu için aşırı sancınız var gibi çıkmış.
Yaseminozel TAkilicci hissediyormusun sancın var ve düzenli gidiyor ama çoğunlukla 100 ve üstü daha belirgin hissediliyor😳
TAkilicci musti28 canım burada 37 haftaya girmiştim nişanımın geldiği gece idi bu nst, şimdi 39+4 gelen giden yok