_mucizem_ 37 haftalıktım nişanım geldiğinde, benim doktorum ile aram 2 saat, gece önce doktorumu aradım, devlete git nst çektir ama çatı kontrolu yaptırma doğumu tetikleyebilir dedi, nst de sancım çıktı ben hissetmedim o gecem öyle geçti, ertesi gün doktoruma gittim, o da nst istedi o zaman sancım çıkmadı ama ultrasonda bakarken iyi sancı çekmişsin bebek kanala sıfır dedi. Doktorum ile derdimiz bekleyebildiğimiz kadar beklemek 🙂