Sancı var açılma yok hiç bebeğimin kafası da 39 haftayla uyumlu imiş 96 ml dedi sezeryan dedi sezeryana karşı değilim Allah ne verirse hayırlısını versin ama ilk oğlumu normal doğurdum bundada öyle istedim kafa büyüklüğü hakkında bilginiz var mı ? Nette 105 ml kadar normal olabilir yazıyor bilemedim 😞 eşimde her gün sancıdan kıvranmama kıyamıyor sezeryanı kabul ediyor biraz daha mı beklesem zamanı var daha nasıl olsa ama kafası daha fazla büyür mü ki 🤦♀️