Hazalperi Kızlar geçen hafta lökosit 23 çıktı üromisin içtim bu hafta 32 olmuş yassı epitel de 34 olmuş enfeksiyon artmış canım sıkıldı ya doktor yine üromisin iç demiş ama yeterli olur mu sallamıyor mu acaba