Zeynep_cekim Armut çok iyi geliyor, karpuz, kiraz, yukaf ezmesini sütte bekletip veya pişirip yemek. Sabah aç karnına ılık suyun içine (ama kaynar değil bal bozulur kaynar suda) biraz bal ekleyip içebilirsin. Bende kabızlık sorunu yaşıyorum en iyi çözüm az yemek ve katı beslenmemek. Çorbalarla beslenebilirsin. Yani bağırsaklara çok yüklenmemeliyiz sanırım. Ama tabiki vitaminsiz kalmak değil bu dediğim. Tıka basa yersem 2 gün çıkamıyorum tuvalete